۱۰ اپلیکیشن برتر ویرایش عکس با استفاده از تشخیص چهره ۲۰۲۴

ویرایش چهره با هوش مصنوعی

امروزه اپلیکشن های مختلفی برای ویرایش عکس توسعه داده شده اند. شما بدون هیچ نیازی به یادگیری و یا دانش خاصی می توانید به راحتی از این اپلیکشن ها در گوشی های همراه خود استفاده کنید. استفاده کنید و تصاویر و ویدئوهای خود را تغییر دهید. برخی از این برنامه ها این قابلیت را دارند که که بتوانند اجزای تصویر مانند صورت، قسمت های مختلف صورت و اجزای بدن را تشخیص دهند و تغییر مورد نظر شما را متناسب با آن بخش از چهره اعمال کنند.

این برنامه ها از قابلیت های هوش مصنوعی و تشخیص چهره برای این کار استفاده می کنند. آن ها با بهرگیری از الگوریتم های یادگیری عمیق اجزای مختلف صورت را تشخیص می دهند و فیلترها را دقیقا در همان جا به کار می برند. همان طور که قبلا در مطلبی کاربردهای یادگیری عمیق را عنوان کردیم، می توان از قابلیت های این الگوریتم ها در ویرایش تصاویر استفاده های زیادی کرد. در این برنامه ها نیازی نیست که شما فیلتر را روی قسمت مورد نظر قرار دهید. در ادامه به معرفی تعدادی از  اپلیکیشن های ویرایش تصویر با استفاده از تشخیص چهره می پردازیم.

برنامه های ویرایش عکس با استفاده از تشخیص چهره چگونه کار می کنند؟

برنامه های ویرایش عکس که از تشخیص چهره استفاده می کنند، در طی چندین گام می توانند ویژگی های چهره را تشخیص داده و آن را ویرایش کنند. برنامه های ویرایش تصویر معمولی این قابلیت را ندارند که اجزای مختلف چهره را تشخیص دهند و آن اجزا را به صورت خودکار ویرایش کنند. شما باید قسمت های مختلف مورد نظر را انتخاب کنید و فیلتر یا تغییرات را روی آن ها اعمال کنید. در واقع تمامی کارها به صورت دستی انجام می گیرد. اما در برنامه هایی که از فناوری تشخیص چهره استفاده می کنند تمام اجزا بدون نیاز به کاری از جانب کاربر، شناسایی می شود و با انتخاب فیلتر یا تغییرات مورد نظر کاربر، این تغییرات اعمال می شود. قبلا در نوشته ای به چگونگی کارکرد برنامه های ویرایش عکس با استفاده از تشخیص چهره پرداختیم. همچین تعدادی از شرکت های ارائه دهنده ی سرویس و نرم افزار تشخیص چهره معرفی کرده ایم.

کدام اپلیکیشن های ویرایش عکس که از تشخیص چهره استفاده می کنند؟

در این قسمت به معرفی تعدادی از برنامه های ویرایش عکس می پردازیم. برنامه های ویرایش عکس زیادی وجود دارند که کاربران می توانند از آن ها استفاده کنند. تعدادی از این برنامه ها هستند که از قابلیت های فناوری تشخیص چهره استفاده می کنند. در واقع در این برنامه ها چهره و ویژگی های آن ها در تصویر شناسایی می شود. قبلا در مطلبی تعدادی از ابزارهای آنلاین پردازش تصویر را معرفی کردیم و در ادامه برخی از اپلیکیشن هایی که محبوبیت بیشتری بین کاربران دارند را معرفی می کنیم.

PicsArt

PicsArt یک برنامه ویرایش عکس و ویدئوی همه کاره است که شامل طیف وسیعی از ابزارها، فیلترها و افکت ها می شود. این اپلیکیشن ویژگی هایی برای تشخیص چهره از جمله استیکرها، فیلترها و ابزارهای زیباسازی ارائه می دهد. این اپلیکیشن تغییرات و ویرایش های تصویر را در غالب لایه ها انجام می دهد. برای دانلود برنامه می توانید از لینک زیر استفاده کنید.

اپلیکیشن PicsArt

picsart

BeFunky

BeFunky یک اپلیکیشن ویرایش عکس است که ابزارهای متنوعی را برای بهبود عکس ها در اختیار شما قرار می دهد. این برنامه شامل ویژگی هایی مانند زیباسازی، فیلترها و افکت هایی است که می توان روی ویژگی های چهره اعمال کرد. بدون هیچ آموزش و یادگیری می توانید از این برنامه برای ویرایش تصاویر خود استفاده کنید.

اپلیکیشن BeFunky

befunky

Photo Lab Picture Editor

اگر با Photo Lab آشنایی دارید، می توانید از کتابخانه ی گسترده ای از فیلترها، افکت ها و ویژگی های تشخیص چهره آن برای تبدیل عکس های خود به آثار هنری خلاقانه لذت ببرید. این برنامه ویرایش عکس طیف وسیعی از افکت های تصویری جذاب را ارائه می دهد که تصاویر معمولی را به تصویر فوق العاده جذابی تبدیل می کند. با استفاده از این افکت ها می توانید به عکس های خود عمق و شخصیت بدهید و تصاویر خود را فوری به آثار هنری فوق العاده ای تبدیل کنید.

اپلیکیشن Photo Lab Picture Editor

Photo Lab Picture Editor

Prisma

پریسما به خاطر فیلترهای هنری اش که عکس ها را به نقاشی تبدیل می کنند، معروف است. در حالی که تمرکز اصلی روی تشخیص چهره نیست، اما می تواند تحولات منحصر به فرد و هنری را برای ویژگی های چهره فراهم کند.

با استفاده از فیلترهای هنری پریسما می توانید عکس خود را طوری جلوه دهید که گویی پیکاسو، مونچ یا حتی خود سالوادور دالی آن را برای شما نقاشی کرده اند! از این اپلیکیشن برای تبدیل عکس های خود به یک شاهکار منحصر به فرد استفاده کنید.

برنامه prisma

prisma

FotoRus

FotoRus یک برنامه ویرایش عکس با ویژگی های مختلف از جمله ابزارهای زیبایی، فیلترها و استیکرها است. این قابلیت به کاربران امکان افزایش کیفیت سلفی های خود و تغییر سبک آن ها را می دهد.

FotoRus بهترین ابزار ساخت ترکیب (کلاژ) عکس برای مسنجر، واتس اپ، اینستاگرام و… است که عکس های زیادی را در یک ترکیب عکس خاص ایجاد کرده و به شما کمک می کند تا کلاژهای تصویری و InstaCollage های بی نقصی بسازید.

برنامه FotoRus

FotoRus

 Pixlr

Pixlr یک برنامه ویرایش عکس قدرتمند با طیف وسیعی از ابزارها و افکت ها است. این برنامه اگرچه به طور خاص روی تشخیص چهره تمرکز ندارد، اما ابزارهایی برای بهبود و اصلاح ویژگی های چهره ارائه می دهد.

برنامه Pixlr

Pixlr

 BeautyPlus

BeautyPlus یک اپلیکیشن دوربین سلفی است که شامل فیلترهای زیبایی، افکت ها و ابزارهایی برای بهبود ویژگی های چهره به صورت بلادرنگ و همزمان در هنگام استفاده از گوشی است.

برنامه BeautyPlus

Cymera

Cymera یک برنامه جامع ویرایش عکس و دوربین برای دوربین سلفی گوشی های همراه است. این برنامه دارای ویژگی های تشخیص چهره، زیباسازی و فیلترهای مختلف است. همزمان هنگام استفاده از سلفی می توانید فیلترهای مختلفی را روی عکس خود اعمال کنید.

برنامه Cymera

Cymera

RetouchMe

RetouchMe اپلیکیشنی است که به کاربران اجازه می دهد روتوش حرفه ای را روی عکس های خود اعمال کنند. این برنامه شامل ویژگی هایی برای بهبود ویژگی های چهره و روتوش سلفی ها است.  ویژگی اصلی این برنامه در انجام روتوش های حرفه ای تنها با یک کلیک است. با استفاده از این اپلیکیشن براحتی می توانید فرم بدن خود را تغییر دهید، ویژگی های چهره را اصلاح کنید، آرایش زیبایی برای چهره خود اعمال کنید، تصاویر اضافی را از تصویر حذف کنید و تصاویر زیبایی را در هنگام گرفتن سلفی ثبت کنید.

برنامه RetouchMe

 YouCam Perfect

YouCam Perfect یک اپلیکیشن برای دوربین سلفی با فیلترها، ابزارهای زیباسازی و افکت های مختلف است. این برنامه کاربران را قادر می سازد تا ویژگی های چهره خود را در عکس ها تغییر و بهبود داده و تصاویر خود را زیبا کنند.

برنامه YouCam Perfect

youcam-perfect

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *