پلاک خوان جایگاه سوخت خودنگار

نرم افزار جامع مدیریت جایگاه سوخت

جهت خرید تماس بگیرید

نرم افزار پلاک خوان جایگاه سوخت

نرم افزار پلاک خوان جایگاه سوخت، به منظور کنترل تردد جایگاه های سوخت بنزین و گاز و فراهم کردن آماری دقیق از ترددهای خودرو و همچنین تامین امنیت آن ها توسعه یافته است.

تکنولوژی های استفاده شده

پلاک خوان جایگاه سوخت چگونه کار می کند؟

نرم افزار پلاک خوان نسخه ی جایگاه سوخت، به محض ورود خودرو، پلاک خودرو را با کمک فناوری OCR خوانده و آن را ثبت می کند. همچنین آماری جامع و کامل از خودروها در اختیار کارکنان جایگاه سوخت قرار می دهد. در کنار این موارد از سوخت گیری بدون پرداخت هزینه نیز جلوگیری می کند.

خودروهایی وجود دارند که بدون پرداخت هزینه از جایگاه سوخت فرار می کند. با بکارگیری نرم افزار پلاک خوان،  می توان لیست سیاهی از چنین خودروهایی تهیه نمود تا در صورت ورود به جایگاه سوخت از ورود آن ها ممانعت شود و یا در اختیار متولیان این امر قرار داده شود.

ویژگی های رابط کاربری نرم افزار پلاک خوان جایگاه سوخت

نمایش زنده اطلاعات

در این قسمت تصویر تمامی دوربین های متصل به پلاک خوان قابل مشاهده است. کاربر نرم افزار می تواند به صورت بلادرنگ و زنده تصویر خودروهای عبوری را مشاهده نماید. همچنین اطلاعات خودروهای عبوری نیز به صورت لیست وجود دارد. به محض عبور خوردوی جدید این لیست بروزرسانی شده و مشخصات خودروی جدید در لیست قرار می گیرد.

با کلیک بر روی هر آیتم موجود در لیست مشخصات به صورت جزئی و شامل مواردی مانند زمان و تاریخ، تصویر خودرو و پلاک خوانده شده نمایش داده می شود.

پلاک خوان جایگاه سوخت

گزارش گیری با فیلدهای مختلف

در صفحه ی گزارشات، گزینه های مختلفی جهت گزارش گیری وجود دارد. می توان هر یک از این موارد را برای گزارش گیری انتخاب نمود. با انتخاب گزینه های بیشتر اطلاعات جزئی تری به دست می آید.

نرم افزار پلاک خوان جایگاه سوخت

تنظیمات

در قسمت تنظیمات می توان کاربران و دوربین های جدید را تعریف کرد. برای کاربران می توان سطوح دسترسی مختلفی را انتخاب کرد.

نرم افزار مدیریت جایگاه سوخت

امکانات سیستم پلاک خوان ایرانی جایگاه سوخت خودنگار

مشتریان ما

جایگاه های سوخت استان خراسان جنوبی

جایگاه های سوخت استان کرمان

جایگاه های سوخت استان هرمزگان

جایگاه های سوخت استان سیستان و بلوچستان

چالش های پردازش تصویر در پلاک خوان در شرایط مختلف

نرم افزار پلاک خوان جایگاه سوخت چه تجهیزاتی نیاز دارد؟

معرفی پلاک خوان جایگاه سوخت خودنگار