بیومتریک تشخیص چهره برای کنترل بیماری ها

نرم افزار تشخیص چهره کنترل بیماری ها

امروزه با توجه به رشد جمعیت و افزایش تعداد خودروها کنترل تردد با استفاده از روش های سنتی و دستی امکان پذیر نیست. ترافیک در مرکز شهر و مراکز خرید در حال افزایش است. کنترل ازدحام در چنین شرایطی کار دشواری است. شرایطی را در نظر بگیرید که مکانی در شرایط بحرانی به سر ببرد.

شرایطی را در نظر بگیرید که به خاطر وجود بیماری، منطقه ای در حالت کنترل شده است و با رفت و آمد بیشتر، شیوع بیماری افزایش پیدا می کند. بهداشت ضرورت پیدا کرده و بیماری از طریق دست زدن به جاهای مختلف و انتشار آن توسعه می یابد. در این شرایط وجود فناوری های مختلف که ما را از حضور در مکان های مختلف بی نیاز می سازد بیش از پیش احساس می شود.

سازمان ها، اداره ها، شرکت ها، فرودگاه ها، بیمارستانها، پارکینگ ها و هر جایی که انسان ها در آن جا رفت و آمده می کنند می توانند از فناوری های گوناگون برای کنترل این عبور و مرور و حتی کاهش آن استفاده کنند.

اگر این اماکن ورودی های خود را مجهز به نرم افزارهای کنترل تردد خودرو و انسان کنند می توانند تاثیر چشمگیری در کاهش آلودگی و انتشار بیماری داشته باشند. نرم افزار پلاک خوان خودنگار و نرم افزار تشخیص چهره ی رخ نگار  و اتصال آن به دستگاه کنترل تردد با بهره گیری از الگوریتم یادگیری عمیق و بینایی ماشین می تواند به بهبود و کاهش مخاطرات شرایط بحرانی کمک نماید. در این نرم افزارها بدون نیاز به هیچ گونه تماسی و حتی نیروی انسانی مدیریت تردد انسان ها و خودروها به صورت خودکار انجام می شود.

البته مزیت بهره گیری از فناوری فراتر کنترل تردد می رود. افراد می توانند با دورکاری و انجام کارهای مربوط به شغل و حرفه ی خود در خانه، در شرایط بحرانی کارهای خود را انجام داده و بدون نگرانی و تردد در اماکن پر رفت و آمد به فعالیت خود ادامه دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *