ابزارهای آنلاین پردازش تصاویر با کمک هوش مصنوعی

ابزارهای انلاین ویرایش تصاویر با هوش مصنوعی

در این پست قصد داریم تعدادی از ابزارهای مرتبط با پردازش تصویر را معرفی کنیم که از هوش مصنوعی برای پردازش تصاویر استفاده می کنند. این ابزارها امکان حذف پس زمینه، اعمال فیلترهای جذاب و زیبا، یافتن اطلاعات مرتبط با تصویر مانند سن و جنسیت و همچنین یافتن تصاویر مشابه با تصویر مورد نظر شما را فراهم می کنند.

حذف پس زمینه عکس

سرویس حذف پس زمینه عکس آنلاین

این سایت با استفاده از فناوری های پردازش تصویر، به شما امکان حذف پس زمینه را می دهد. به راحتی می توانید عکس خود را در قسمت مشخص شده، آپلود نموده و سپس سایت اقدام به حذف پس زمینه می کند. هوش مصنوعی به کار رفته در این سایت، منجر به حذف با دقت پس زمینه ی تصویر و باقی ماندن شی موجود در تصویر می شود.

حذف پس زمینهتشخیص جنسیت

این سایت هم امکانات جالبی را ارائه می دهد. با آپلود تصویر در این سایت ابتدا تصویر شخص موجود در تصویر تشخیص داده می شود و سپسجنسیت فرد مشخص می شود.

تشخیص جنسیت از روی چهره آنلاین

تشخیص جنسیت از روی چهره

 

فیلترهای عکس

فیلتر آنلاین عکس سایت فوتولپ

سایتی دیگر در زمینه ی ویرایش عکس های شماست. بدون نیاز به هر کار اضافی کافیست عکس خود را در این سایت آپلود کنید تا افکت ها و فیلترهای گوناگون را تنها با یک کلیک بر روی عکس خود اعمال کنید. photolab علاوه بر امکان ویرایش آنلاین اپلیکیشن خود را برای گوشی های اندروید و آیفون نیز فراهم کرده است.

فیلتر آنلاین عکس سای goart.fotor.com

این سایت فیلترهای بسیار جذابی دارد که با وارد کردن عکس خود می توانید همه ی آن ها را امتحان کنید.

فیلتر عکس goart

یافتن عکس های مشابه با تصویر چهره آپلود شده

سرویس یافتن چهره های مشابه با چهره آپلود شده

در این سایت هر کسی را که آپلود کنید، شروع به جستجو می کند و تمام تصاویر آنلاینی که فرد در آن وجود دارد را برای شما پیدا می کند.

تصاویر مشابه با تصاویر چهره

تخمین سن از روی عکس چهره

تخمین سن آنلاین

دوست دارید بدانید که شخص موجود در تصویر چند سالش است؟ این سایت برای شما همین کار را انجام می دهد!

 

تخمین سن

تحلیل ویژگی های چهره

تحلیل چهره آنلاین

در این سایت هم می توانید با آپلود یک تصویر از چهره به مشخصاتی مانند سن، جنسیت، رنگ مو، نوع پوست و چشم، مقدار آرایش و مشخصات دیگر دست پیدا کنید.

مشخصات چهره با پردازش تصویر

افزایش کیفیت تصویر

تا حالا شده عکس بی کیفیتی داشته باشید که بخواهید آن را با کیفیت تر کنید. ابزارهای مختلفی برای این کار وجود دارند. فوتوشاپ یکی از این ابزارهاست. ولی شما برای کار با فتوشاپ باید ابزارهای مختلف آن را بشناسید. app.hoosbox.ir یک ابزار آنلاین برای با کیفیت تر کردن عکس های شماست. البته فقط تا پنج عکس را می توانید به صورت رایگان آزمایش کنید.

سرویس افزایش کیفیت تصویر

افزایش کیفیت تصاویر آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *