ماژول پلاک خوان خودنگار

تشخیص پلاک هوشمند و دقیق

ماژول پلاک خوان خودنگار

 

ماژول پلاک خوان خودنگار دستگاهی سخت افزاری برای خواندن پلاک خودروها محصول دیگری از شرکت هوش داده مهتاب است.

ماژول پلاک خوان خودنگار یک ساختار سخت افزاریست که قابلیت پردازش و ثبت پلاک (OCR) با دقت بالا را داراست. این ساختار دارای دو قسمت اصلی شامل نرم افزار و پردازنده می باشد. هدف اصلی تولید دستگاه پلاک خوان ارایه قابلیت پردازش در محل با استفاده از پردازنده های صنعتی مجهز به سیستم عامل لینوکس و برداشتن بار پردازشی از سرور اصلی میباشد. لازم به ذکر است ماژول پلاک خوان خودنگار قابلیت ارتباط با کلیه دوربین های تحت شبکه را داراست.

ماژول پلاک خوان

ماژول پلاک خوان خودنگار چگونه کار می کند؟

ماژول پلاک خوان خودنگار، دستگاهی سخت افزایست که براحتی می تواند در مکان مورد نظر نصب شود. این ماژول امکان اتصال به دوربین و گیت یا راهبند را دارد. هنگام عبور خودرو از مقابل دوربین، ماژول با استفاده از نرم افزار پلاک خوان که در هسته ی آن وجود دارد، اقدام به پردازش و ثبت پلاک خودروهای عبوری می کند. برای مشاهده ی تصاویر خودروها و تعریف و ثبت مجوزها می توان دستگاه را به یک مانتیور متصل کرد.

قابلیت های نرم افزاری ماژول پلاک خوان خودنگار

پردازنده ی ماژول پلاک خوان

قابلیت های سخت افزاری ماژول پلاک خوان خودنگار

قابل نصب در محل نصب دوربین

با توجه به ساختار ماژول پلاک خوان و قابلیت نصب آن در محل نصب دوربین هوشمند و ارتباط فیزیکی بسیار نزدیک بین دوربین و ماژول پلاک خوان، خطر قطعی ارتباط بین دوربین و پردازنده به صفر می رسد.

ماندگاری و امنیت بالا

در ماژول پلاک خوان از سیستم عامل لینوکس نهفته (Embedded) استفاده شده است که دارای ماندگاری و امنیت بالایی است. لازم به ذکر است سیستم عامل لینوکس نهفته در اکثر پردازنده های سیستم های امنیتی و نظارت تصویری مانند دستگاه های ذخیره ساز تصویر دوربین هوشمند (NVR و DVR) مورد استفاده قرار می گیرد.

مصرف برق پایین

به علت اینکه تمام اجزای سخت افزاری مورد نیاز برای پلاک خوانی در ماژول وجود دارند، مصرف برق ماژول پایین است.