دستگاه تشخیص چهره رخ نگار

تشخیص و شناسایی چهره به صورت دقیق و هوشمند

دستگاه تشخیص چهره رخ نگار

دستگاه تشخیص چهره رخ نگار دستگاهی سخت افزاری برای تشخیص و شناسایی چهره، محصول دیگری از شرکت هوش داده مهتاب است.

ماژول تشخیص چهره رخ نگار یک ساختار سخت افزاریست که قابلیت تشخیص و شناسایی چهره ی افراد با دقت بالا را داراست این ساختار دارای دو قسمت اصلی شامل نرم افزار و پردازنده می باشد. هدف اصلی از تولید دستگاه تشخیص چهره ارایه قابلیت پردازش در محل با استفاده از پردازنده های صنعتی با سیستم عامل لینوکس  و برداشتن بار پردازشی از سرور اصلی میباشد، لازم به ذکر است دستگاه تشخیص چهره خود نگار قابلیت ارتباط با کلیه دوربینهای تحت شبکه را داراست.

ماژول تشخیص چهره

دستگاه تشخیص چهره رخ نگار چگونه کار می کند؟

با توجه به اینکه بستر سیستم عامل لینوکس امبدد ساختاری با قابلیت ماندگاری بسیار زیاد و امنیت بالا است، با تغییر ساختار نرم افزار تشخیص چهره و فشرده سازی آن موفق به انتقال آن از بستر ویندوز و لینوکس به بستر سیستم عامل لینوکس امبدد شدیم.

همین امر، استفاده از نرم افزار تشخیص چهره در پردازنده های بسیار کوچک و ارزان قیمت لینوکس امبدد فراهم می کند که علاوه بر هزینه مقرون به صرفه، توانایی ارایه فرآیند تشخیص و شناسایی چهره را بدون وقفه، در طول شبانه روز، با دقت بالا و بدون کراش و یا هنگ کردن سیستم را فراهم می سازد.

 

قابلیت های سخت افزاری دستگاه تشخیص چهره رخ نگار

قابل نصب در محل نصب دوربین

دستگاه تشخیص چهره به صورت یک دستگاه کامل است و تمام امکانات سخت افزاری در آن تعبیه شده است و نیازی به سخت افزار اضافی و جدا ندارد. در نتیجه مصرف برق آن نیز کاهش می یابد.

ماندگاری و امنیت بالا

در ماژول تشخیص چهره از سیستم عامل لینوکس نهفته (Embedded) استفاده شده است. سیستم عامل های لینوکس از امنیت بالایی برخوردار هستند. همچنین میزان آسیب پذیری این سیستم عامل ها نیز بالاست.

مصرف برق پایین

به علت اینکه تمام اجزای سخت افزاری مورد نیاز برای شناسایی چهره در ماژول وجود دارند، مصرف برق دستگاه پایین است.

 
 

قابلیت های نرم افزاری دستگاه تشخیص چهره رخ نگار

مشتریان ما